Sitemizde şuan toplam 1349 film bulunmaktadır.

Kung Fu Panda 3 2016 Tek Parça Full izle

Loading...
FILM BILGILERI 1 sene önce eklendi
Kung Fu Panda 3 2016 Tek Parça Full izle

Birinci ve ikinci filminde büyük ilgi gördükten sonra ve ikinci filmi 2011 yılında çıktıktan sonra uzun bir süre geçmiştir ve tam 5 yıl sonra tekrar Kung Fu Panda 3 filmiyle karşımıza çıkacaktır. Panda Po küçük yaşta ustasından zorlada olsa Kung Fu eğitimi almıştır. Aldığı bu eğitim sayesinde bir çok masumun canını kurtarmıştır. Kendisini iyiliğe adamıştır ve ailesini öldüren kişiye bile zarar vermemiştir. Zarar vermek ona göre bir şey değildir. Üçüncü filmini merakla herkes gibi bende bekliyorum. Çocuk genç yaşlı herkesin izleyebilceği eğitimsel ve eğlenceli bir animasyon filmi olması nedeniyle tavsiye edilmektedir. Kung Fu Panda 3 izlemek için 720p kaliteli partlarımızı kullanarak online olarak keyiflice seyredebilirsiniz.

Kung Fu Panda 3 tek parça izle filmini keyiflice seyretmeniz sırasında sıradan bile olsa bir sorun ile karşılaşmanız durumunda yorumlardan bizlere bildirin. Sorunu en hızlı şekilde çözüp iyileştireceğimizden şüpheniz olmasın.

Kung Fu Panda 3 filmi hakkında görüşlerinizi bizlerden esirgemeyiniz sizden sonra ki ziyaretçilerimiz izleyecekleri filmler hakkında görüşlere sahip olması açısından bu önemlidir.

Full HD ayrıcalığını sizlere getiren bizler için Kung Fu Panda 3 full izle için alçak gönüllülüğünüzü çok görmeyin. hdfilmtekpart.net iyi seyirler.

Tür: 2016 Filmleri, Aile Filmleri, Aksiyon Filmleri, Animasyon Filmleri, Macera Filmleri

Yapım: 2016 - ABD

IMDB Puanı: 7.7

Yönetmen: Jennifer Yuh, Alessandro Carloni

Oyuncular: Angelina Jolie, Jackie Chan, Dustin Hoffman, Lucy Liu

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Kung Fu Panda 3 2016 Tek Parça Full izle” filminde 72 Yorum bulunuyor.
  1. Tural - 1 sene önce demiş ki:

    kung fu panda 1 di lommm

  2. ananin ami - 1 sene önce demiş ki:

    isanlari neci yalantirisiniz boshanayim aziniza sizinn olunuzu sikeyim kizaninizi sikeyimm sizinn

  3. memet - 1 sene önce demiş ki:

    çıkmasını çok istiyom

  4. metehan hoylan - 1 sene önce demiş ki:

    kun fu panda 3 çık sın ilk ben gidecem

  5. hasan can ayan - 12 ay önce demiş ki:

    Çok teşekkür ederim kardeşim eline sağlık.

  6. batuhan - 11 ay önce demiş ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  7. Metehan - 11 ay önce demiş ki:

    Metehan bok gidersin asdaddaaa

  8. tugce - 11 ay önce demiş ki:

    tek parça izleyebildigim tek site teşekkürler

  9. furkan - 11 ay önce demiş ki:

    Canım sagol ya sende olmasan napıcaz hastayım sitene

    • hdfilmtekpartcom - 11 ay önce demiş ki:

      😀 😀 😀

  10. Amedli - 11 ay önce demiş ki:

    Ben başka bi sitede izledim kunfu panda 3 ü

    • hdfilmtekpartcom - 11 ay önce demiş ki:

      Başka sitede izleme ihtimalin yok Amedii çünkü nette yok olsaydı hdfilmtekpart.net adresimizde olurdu 😉

  11. jjvgkgckct - 11 ay önce demiş ki:

    Kun fu panda 3 çık sın ilk ben gidecem

    • hdfilmtekpartcom - 11 ay önce demiş ki:

      Bende ilk siteye koyucam rahat ol 😀

  12. rea - 11 ay önce demiş ki:

    Çıkmasını çok istiyom

    • hdfilmtekpartcom - 11 ay önce demiş ki:

      Yakında inşallah rea 😀

  13. Mustafa - 11 ay önce demiş ki:

    Kardeşim senden haber bekliyoruz ya gözünü seviyim..

    • hdfilmtekpartcom - 11 ay önce demiş ki:

      Yakında kardeşim rahat ol ilk bizde olacak :))))

  14. beril - 11 ay önce demiş ki:

    yaşım 31 ama bu yaşta bile şu filmi bekliyorum 😀

    • hdfilmtekpartcom - 11 ay önce demiş ki:

      Benimde yaşım 30 ama bende bu filmi bekliyorum bence yaşınızla bağdaştırmayın 🙂

  15. Melehat - 11 ay önce demiş ki:

    Selamlar sabırsızlıkla bekliyorum teşekkürler …

    • hdfilmtekpartcom - 11 ay önce demiş ki:

      Yakında inşallah melehat 🙂

  16. Ali - 11 ay önce demiş ki:

    İşini çok iyi yapıyorsun emeğin için teşekkür ederim.

    • hdfilmtekpartcom - 11 ay önce demiş ki:

      Güzel yorumların için teşekkür ederim Ali desteğiniz sayesinde işimizi iyi yapıyoruz.

  17. yusuf - 11 ay önce demiş ki:

    bu filimde ne var bilmiyorum.Beni bağımlısı yaptı.19 Martta sinemalarda 😀

  18. Ferdi - 11 ay önce demiş ki:

    Çok güzel bir filmdi. inşallah 4. süde çıkar.

  19. yusuf - 10 ay önce demiş ki:

    nedense bu film bağımlılık yapıyor bayıldım filme dördüde beşide altısıda yediside çıksa izlerim.Bıkmam b film benim en çok sevdiğim film kung fu panda 100 kadar çıksın ama elinizi biraz çabuk tutun bu film çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkk güzel harika söyleyecek kelime bulamıyorum.

  20. nihat - 10 ay önce demiş ki:

    ya bu cizgi film guzel ama dublaj olsa daha iyi olurdu

  21. nofel - 10 ay önce demiş ki:

    turkce filmler azdir kunkfu panda

  22. izzet - 10 ay önce demiş ki:

    ne oldu ya yokmu türkcesi çıkarın artık ya bu ne amına koyem alt yazı ya bu şekil yaparak durumunuzu düşürüyosunuz filim için 0 fır ne zamanki türkce çıkana kadar

    • hdfilmtekpartcom - 10 ay önce demiş ki:

      Yakında gelecek hacı

  23. kerim - 10 ay önce demiş ki:

    usta oogway cok seviyom la bide kaplanı seven bebeği

  24. mustafa - 10 ay önce demiş ki:

    kung fu panda 3 bence güzel ama dahada iyi olabilir

    • hdfilmtekpartcom - 10 ay önce demiş ki:

      Daha iyi ne olsun be kardeşim.

  25. ladybug - 10 ay önce demiş ki:

    açılmıyo :((

  26. muhammed - 10 ay önce demiş ki:

    admin ya yeter artık altyazı çok izledik türkçesi ne zaman çıkacak ?

    • hdfilmtekpartcom - 10 ay önce demiş ki:

      Çok yakında kardeşim merak etme

  27. enes - 10 ay önce demiş ki:

    türkçeside cıksa güzel olur

  28. ege - 10 ay önce demiş ki:

    18 mart 2016da çıkacak

  29. berkcan - 10 ay önce demiş ki:

    ses çıkmıyor bi kez türkçe bile değil ben anlayamadım

  30. alihaf - 10 ay önce demiş ki:

    dublaji ne zaman

  31. Hasammedi Akyıldırım - 10 ay önce demiş ki:

    süper bi film kungfu panda 4 de çıkarmı bekliyorum süper

  32. FenaSİKKeriM - 10 ay önce demiş ki:

    teşekkürler dublajıda bekliyorum yakında inşallah çıkar

  33. Teşekkürler - 10 ay önce demiş ki:

    Allah razı olsun hiç bir yerde bulamadım burdada olmasa kafayi yiyecektim en sonunda

  34. mennan - 10 ay önce demiş ki:

    sağolun emeğinize sağlık…

  35. mennan - 10 ay önce demiş ki:

    Mükemmellll

  36. konyalı - 10 ay önce demiş ki:

    hele sukur gelmıs

  37. gizm - 10 ay önce demiş ki:

    harika

  38. lotus - 10 ay önce demiş ki:

    süper eğlenceli ve güzeldi. animasyon sevenler kaçırmasın

  39. elif - 10 ay önce demiş ki:

    güzeldi

  40. tuğba - 10 ay önce demiş ki:

    bayaaaaaa bi süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  41. zehra - 10 ay önce demiş ki:

    teşekkür ederim

  42. fuckyou - 10 ay önce demiş ki:

    Bundan sonra bu siteden başka sitede film izlemem görüntü kalitesi herşey mükemmel…

  43. Anonim - 10 ay önce demiş ki:

    Tek türkçe dublaj bu sitede emeğinize sağlık

  44. ismai - 9 ay önce demiş ki:

    gidip sinamada para verip izliycemize burda izliyelim

  45. FEVZİ - 9 ay önce demiş ki:

    Sorunsuz bir şekilde izledim emeğinize sağlık

  46. Doğukan Dağlı - 9 ay önce demiş ki:

    vay be negüzel filim yapmışlar admin ellerine sağlık bişey sorucam siteye bağış yapabiliyormuyuz? Çünkü hakediyorsun veya hakediyorsunuz 🙂

  47. sexi panda - 9 ay önce demiş ki:

    ben seksi bir pandayım yippü yaşım 11 yanliş anlamayin abiciklerim

  48. Nisa - 9 ay önce demiş ki:

    IMDB 10 isterim. BAYILDIM

  49. mekan - 9 ay önce demiş ki:

    Bu ne hec ne gormek olmur yalniz sesler gelir

  50. Baba65 - 9 ay önce demiş ki:

    La turkcesi yokmu bunun

    • hdfilmtekpartcom - 9 ay önce demiş ki:

      yakında eklenecektir…

  51. ahmet buğra - 9 ay önce demiş ki:

    harika 1,2ve bunu da izledim harika ama biraz kıza part3 kanallara çıkmasını çok istiyorum

  52. bilgim - 9 ay önce demiş ki:

    çok başarılı bir film

  53. adasfg - 9 ay önce demiş ki:

    Çok teşekkür ederimmmmmm

  54. Mehmet Toprakci - 9 ay önce demiş ki:

    Eline saglik kardesim cok guzl olmus

  55. AMiko - 8 ay önce demiş ki:

    turcke dublaj nezaman cikar

  56. Orospu - 8 ay önce demiş ki:

    ?????????????☺️???

  57. enesarda - 8 ay önce demiş ki:

    çok güzel ama ingilizce

  58. alperen kaan - 8 ay önce demiş ki:

    abi film harbiden iyimiş daha önce neden izlemedim bilmiyorum ellerine sağlık admin

  59. sad - 7 ay önce demiş ki:

    paralımı

  60. İsimsiz Şahıs - 6 ay önce demiş ki:

    güzelde fragmandaki herşey yok gibime geldi